burjoosphere sağolun darısı başınıza olsun 🤲🏻 sabaha karşı nişanım gelmişti sabah 10 gibi uyandım regl olacakmış gibi ağrım vardı son 1 haftadır da ağrım oluyordu yalancıdır dedim ama geçmedi 1 de kasılmalar başladı baktım geçmiyor hastaneye gittim 5 de 3 cm açılma var dendi eve döndüm 11.30 a kadar evde çektim artık dayanamayınca hastaneye geçtik evde geçirdiğim son saatler ve hastanedeki saatlerim zordu 🙊 son zamanları hep ağlayarak geçirdim kendimi yordum 03.15 de suyumu patlattı doktorum 03.30 doğumhaneye geçtik 03.47 de kollarımdaydı 💙 az kalsın koridorda doğuracaktım öyle bir ıkınma hissi geldi ki 😬 çok şükür doğumhane kısmı kolay oldu ben çok zorlanmadım ıkınma kısmında