Ogrtmnanne2 Canım hastane icin 0.3 alabilirsin 1 tane 10 lu takım 2 tane 5 li takım 2 pijama 2 de üst koydum ayrı olarak cünkü cok kusuyorlar sıvı cıkartmak icin ama 40 ı cıktıktan sonra 3.6 olmaya başlıyor artık hızlı kilo alıyorlar ağustos 27 de doğum yaptım 3500 kiloyla 1 aylıkken 5300 dü o yüzden 3.6 da mutlaka al uzun süre onları giyecek