Kızlar dün gittim kontrole herşey aynı bi değişiklik yok açılma yol sancı tok çatı dar. Bugün 40+4 oldum doktorum cuma günü tekrar çağırdı alttan muayene edecek açılma yoksa pazartesi sezeryan ile bebek alınacak çünkü zaman geçiyor artık bebeğin pisliğini yutma ve beni zehirlemesi söz konusu.. RABBİM HEPİMİZE HAYIRLI DOĞUM NASİP ETSİN 🤲🏻