Mucize-anne B23- canısı aslında iki isim koyabilirsin ama bencede ezo çok güzel 👍 boşver sen kimin ne dediğini ama iki isim koymayı düşün bence hem ilerde kızında sevmezse die düşün ben öyle düşünerek iki isim koydum prensesime
B23- Mucize-anne hiçççç iki isim sevmiyorum akılları karışıyor çocukların genelde. Evde bir isim söylerler okulda vs diğerini kardeşimden biliyorum
cansumt Kuzum yanlış anlamada yıl olmuş 2020, bu çocuk okula başlayınca malesefki çocuklar acımasız ve dalga geçebilirler evet sizin yörenizde güzel olabilir ama bence biraz daha yeni isimler düşünebilirsin
cansumt B23- bak ben sefirin kızında nâre ismini duydum çok güzel geldi bana kızım olsaydı nâre koyucaktım ama bizimkiler göçmen olduğu için doğu yöresi ismine benzettiler sen düşünebilirsin mesela
B23- cansumt ben daha kendi yöreme uygun birseyler istiyorum bide nare çok duyuldu artık böyle daha nadir daha bizim taraflardan birşey
Ebrulice78 B23- ben kızıma koymam bu ismi anlamıda çok anlamlı değil hani Yinede tercih sizin tabiki çok istiyorsanız önüne yada arkasına bir isim daha ekleyebilirsiniz
AhsenRana Ben hiç beğenmedim maalesef. Biraz da çocuğu düşünmek lazım o bu ismi beğenir miydi acaba,zannetmiyorum.
Nil_ Ezel koysanız daha iyi doğuda öğretmenim ezo diye bir öğrencim vardı ezo gelin çorbası diye dalga geçip aglatırlardı hep :(
Deletedmom382 B23- ay aman milleti bosverin herkes gercekten cok bos bogaz. Bende isim buldum benimle birlikte hamile olan bi akraba daha var dun kayinvalidemle konusurken onlarda yanindaydi onunda kizi olcak ne koycaksin dedim hilal afra dedi hic hosuma gitmedi iki ismin uyumu hic hic hosuma gitmedi ama o onu begenmis hamile kirmayim diye hosmus adiyla yasasin dedim. Bana sordular soyledim aaaa sakin oyle bisi yapma bilmem ne salak salak konustu bende sen kendine bak o iki isimin uydugunu mu dusunuyosun sen dedim ne alaka o iki isim dedim
Deletedmom382 B23- dinleme bosver kendini bebegine hangi ismi veridginde mutlu hissediyosan onu koy. Millete bisi begendirmezsin ben begendim de gec. Valla dun o bana soyler soylemez ben yapistirdim cevabni kusura bakmasin kimse
sugarfamily B23- hatırladım sizi bence siz isimden memnunsaniz eşinizle beraber sizin çocuğunuz anlamı da gayet güzel kürtçe olmasından belki böyle yorum yapanlarda olabilir hiç farketmez etkilerleyim insanlardan mutluysanız öyle kalsın malum insanlar herşeye bisey bulmak için varlar onlara göre yaşamaya kalkarsak işimiz zor. Hiç kimseyi dinlemeyin hatta sormayın bile sizin çocuğunuz ister ezo koyun ister başka bisey kimsenin yorum yapmaya kırmaya hakkı yok bence moralinizi de bozmayinnn💕💕💕