Fatos2304 Ozlemmzenginn yok plastik aldım aventin plastiği de sağlıklı zaten cam ilk aylarda ağır olur bebek için diye cam almadım ya
Yesilimmm Ozlemmzenginn n11 den yaptım avent alısverişimi ama altı ayda ciddi farklar olmus 46 tl ye aldgım ultraair emzik 66 tl olmus
Mavigozluanne Ozlemmzenginn hepsi burada avent ikili emzik 50 TL cam biberon 120 ml 70 TL aldım canım
Mavigozluanne Sema29 ya şimdi gördüm CarrefourSA daha ucuzmuş bende hepsi buradadan biberonu 70tl aldım ☺️
Sema29 MuhAnne bende bugün gittim 120 ve 240 ml cam biboron şeklinde aldım Philips avent marka vardı yani sizin gitttğiniz yerde kalmamış olabilir internet sitesine bakın CarrefourSAnın
MuhAnne Sema29 özellikle sordum ama yoktu internettende bölgeyi girince çıkmıyor sanırım her yere göndermiyorlar 🙄
Seval22 Ozlemmzenginn ikili cam avent biberonu 120 ml + 240 ml hepsi buradadan 120 liraya ikili avent ultra air emziğide trendyoldan 46 liraya aldım sepete ekleyip bekleyin sürekli bakın bazen günlük indirimler ve indirim kuponları geliyor ben öyle aldım
sedasenturk Ozlemmzenginn en uygun cimri. com da canım birde trendyolda , ben emziğini yeni doğan ikiliyi 48 tl ye aldım aventin geçen hafta