Emoztrk canım vurulmazsan bişey olmaz diyenlere kulak asma iğneni vurulmana sevindim ama aklında bulunsun ya eczaneye gidip durumunu anlat yada hastanelerin aciline gidip ordan birine durumu anlatıp vurdur iğneyi acillerde de oluyo çünkü bu iğne ama asla riske atma derim durumunu bilmiyorum ama hiç birşey yapamıyorsan bile eğer maddi durumun varsa ücretli al derim çünkü bu işte riske atmaya gerek yok yavrularımızın hayatı tabiki takdir allahın ama biz tedbirimizi alıp takdiri allaha öyle bırakalım