Esraugur2310 anladım siz basmamanız dışında bebek hareketi nstde çıkmaz diye biliyorum sadece kalp atışı çıkar yani dimi? Kaçtır giriyorum nstye bebek hareketi hiç bir nst cihazında görmedim hep kalp atışı ve sancı var. valla bana acil durum düğmesi veriyolar hareket ederse acil durum düğmesine bas diyorlar. Benim bebek çok hareketli olduğu için nst cihazının altından kaçip gidiyor hemen insanların nstsi 20 dakika sürer benimki 1 saat 45 dakika sürüyor ekstra yaramaz olduğu için insanlae cıkıyor gidiyor işini halledip ben hala nst yazdırmasını bekliyorum, öyle birşey olabilir diye düşündüm☺