Kubrabulutt31 chaos benim iki gün. Öyle çıktı arada sancın çıkıyor dediler sendede görünüyor arada yükselmiş kaç haftalıksınız
chaos Liyam Aksine 10 dakikada 15 kez tuşa basmışım sürekli hareket etti ama dalgalanma falan olması gerekiyor diye biliyorum çözemedim grafiği 🤷♀️
Liyam chaos bebekler uyurkende hareket edermiş doktorum 3gün önce söyledi yani hareket edince hep uyanık zannediyoruz biz ☺️ Uyanık olup hareket edince baya bi dalgalı oluyo çizgiler
chaos -Aysenur- Hepimomm nisemom Belki hastaneden hastaneye değişiyordur ilk defa bugün girdim bende kablonun ucunda bi tuş vardı onu elime koydu bebek hareket ettikçe buna 1 defa bas dedi 🤷♀️
muhendisanne1 -Aysenur- hastanedeki nst cihazında eline buton veriyorlar bebek hareket ettikçe basıyorsun ama doğum koçumun kabinindeki nst de hiç bi buton vermediler yani cihazdan cihaza değişiyor galiba
nisemom Bende 38 deyim 32 den beri nst giriyorum duğme falan vermediler en son sancılarım çıktığında doktor sadece bu sancılardan hangisini hissettin diye sordu
chaos Kubrabulutt31 32+3üm doktoruma gösterememiştim whatsapptan attım geç cevap verdi normal çıkmış yazmış
chaos turansmom1 Ben grafikten anlamadığım için buraya attım ve hareket etmemiş dedikleri için hareket etti dedim neyin ne olduğunu bilmediğim için soruyorum