Kızlar başıma gelen çok garip birşeyi sizlerede tavsiye yada bilinçlendirme olarak sizinle paylaşmak istiyorum.
Salı günü kaşıntım tuttu birşeye alarjim var diye düşündüm çokta önemsemedim. Ertesi gün artınca şüphelenip doktoruma danıştım hastaneye gitmemi istedi ama eşimin dedesi vefat edince bende bir kaşıntı altı üstü dedim ve gitmesim 2 gün sonra randevum olduğu için esnek davrandım. Bu arada 37 haftalık hamileyim. Neyse bugün gittim doktora ve haftaya bebeğimi alabilirler 😦 kaşıntı için hemen kan testi istediler karaciğerde safranın salgılandığı bir yerde problem olabilirmiş bunun adına da KOLESTAZ diyorlar bunu sizinle paylaşıyorum çünkü ben boşverdim küçümsedim ama bir başkasının başına gelince en azından benden daha temkinli yaklaşırsınız diye düşündüm rabbim sağlıklarla evlatlarımızı kucağımıza almamızı nasip etsin. Bu arada benim sonuçlarımda 1 hafta içerisinde belli olucak bakalım rabbim hayırlısını nasip etsin en önce bu ama kendimi çok depresif hissediyorum bu durum yüzünden şoklara girdim sanırım 😶