Tugce1803 Mediha_ Ben 1 tane nohut, 1 tane kalın battaniye aldım. Geçen annemde almış bimden nohut battaniye toplam 3 tane kışlık var
irva Mediha_ Ben 3 tane almıştım 1 tane de arkadaşım hediye etti.Annemde nohut battaniye almış geçen gün.😊
Ebruakky Mediha_ Üç ideal bence benim yedi taneydi hediye gelenler falan oldu kundakları hiç saymıyorum hiç kullanmadıklarım var aralarında kundakla birlikte üç tane battaniye kullandım
NeslihannK Mediha_ 7 tane normal pamuklu battaniye 1 tane nohut battaniye 2 tane kalın battaniye var kuzum. 2tanesini yeni aldim sadece diğerleri oglumdan kalma 🥰
Eemmyy Mediha_ 2 tane kışlık kalın battaniye, 3 tane nohut battaniye, 1 tane kendim yapmıştım puffyden, 2 tane de penye aldım çok ince değil ama kışın kullanılabilir
YaseminNurcanSu Eemmyy canm benm ilk kizimdan 1 polar 1 yun 1 penye 1 tnede yumos annem ornustu battaniyemiz vardi ayriyeten 1 triko 1 penye 2 yun battaniye daha aldm kasimda dogumum lazim olur die Toplam 8 battaniyemz var
Zeynepekr Mediha_ Kasım’da doğumum Allah’ın izniyle, iki pazen bir penye bir örgü üç müslin bir tanede kalın pamuklu battaniyemiz var
YaseminNurcanSu Eemmyy yok canm yeterli ilk kizimda cok lazim oldu hem sariyodum hem ustune ortuyodum bebek arabasinda kullaniyodum hastaneye gidince ayri gotrup seriyidum altina feln anca yetiyodu
Pembe_bulut Bir pazen, bir nohut, bir peluş kalın, 3-4 tane de muslin var 😄 kendim diktim pazen ve müslinleri uyguna geldi baya 😊