Ceylin33- sabirsizsabirli 6. Haftadan 15. Haftaya kadar çok fazla mide bulantısı çektim hiç birşey yeyip içemedim ama oğlum olacak nasipse o çok belli olmaz yani etrafımda kız çocuğuna hamile olup ta mide bulantısı çeken de çok
aslihancvk sabirsizsabirli benimde ilk 3 ay sürekli bulantiyla geçti yemek görünce midem bulandı domates peynir yedim hep şuan 23.haftamdayim oğlum olacak nasipse 🙂
Bahar8001 sabirsizsabirli walla cnm benm bebgmde erkek bi mide bulantısı çektim anlatamam 6.aya kadar çektim onunla hic alakası yok
MihricanA sabirsizsabirli Alakasi yok bünye meselesi ya 27+2′yim hala bulantim var oğlum olacak nasip olursa
Bsraozturk sabirsizsabirli Bilemiyorum canım ne kadar doğru ama ilk bebeğim kız ve bulantıdan ayağa kalkamadım Doğuma kadar şimdi erkek gibi görünüyor dedi doktorum çok şükür iyiyim arada bi illa oluyor ama dayanılmayacak kadar değil 😊
Umrankalkan sabirsizsabirli ben yaklaşık 4.5 aydır bulantı çektim Allah’ın izniyle 26 gün sonra oğlum oluyor ❤️
Zdgnsym93 sabirsizsabirli alakası var mı bilmiyorum ama koz bebek bekleyen arkadaşlarım şiddetli bulantı yaşadı benim bebegim erkek hiç midem bulanmadı. Ama burda defalarca da okuduk tam tersini ☺
Byzaoz sabirsizsabirli bünyeden bünyeye değişiyor bence benim ilk uc ay cok bulantim oldu kizim oluyor nasip olursa. Yegenimde ayni sekilde cok bulantisi oldu oglusu var.
halitefe sabirsizsabirli 20. Haftadayız hala bulantım devam mide bulantı hapı içmezsem günde en az 20 kere kusuyorum hiç abartmıyorum inan ve oğlum oluyor bunlar batıl inanç hiç kızla erkekle alakası yok kişinin bünyesiyle alakalı tamamen