sabirsizsabirli Benim ilk 3 ay sürekli bulantım vardı 12.haftamda erkek gözüküyor dedi doktorum ama çoğu erkek sahibi olanlar bulantı hiç yaşamadım diyor. Öyle mi???
Ozge0634 sabirsizsabirli bunlar bence kişiden kişiye değişiyor cinsiyetle ilgisi yok benim de çok bulantım vardı oğlum olacak Allah nasip ederse😊
Shnaks sabirsizsabirli ben cinsiyet öğrenene kadar hep erkek bebek beklıyorduk ama bulantılarım feci şekilde vardı hatta 7 buçuk ayımın sonunda bitti bulantılarım ama kızım oluyor 🥰 bende hiç erkek bebeği olanların Niğde bulantısı çektiğini görmedim ya uykuları oluyor yada hamilelik rahat geçiriyorlar 😂
Zuhal14 sabirsizsabirli böyle bişey ilk defa duydum o değişir kişiye göre bence ama benimde oğlum olacak çok şükür hiç bulantım olmadı bununla bağlantılı bişey olduğunu düşünmüyorum yanlız
theAna sabirsizsabirli alakası yok. Bu bünyeye göre değişiyor bence. Oğlum olacak ama başından beri bulantı çekiyorum yani bu kişiden kişiye değişiyor 🤷🏻
EsinCemreDogan sabirsizsabirli 4 aylığım, sıfır bulantı maşallah 😬 Doktorum geçen hafta cinsiyet tahmini yaptı erkek büyük ihtimal dedi ama net konuşmadı. Alakası oluyor mu bilmiyorum.
Aysnr0507 Kızım olacak son haftalardayız bir kere bile bulantı yaşamadım. Kişiden kişiye değişiyor bence çocuğun cinsiyetiyle alakası yok
Aykan sabirsizsabirli benim 3 ay boyunca bir fiil bulantım oldu asla yemek bile yiyemiyodum sonuç nur topu gibi bi oğlum oldu 💜💙🧿
Fxfx sabirsizsabirli 8.haftadan 16.haftaya kadar bulantı yaşadım oğlumda.. Bu kişiye göre değişir.. Kızlarda çok daha fazla yaşadım hatta.. Bulantısız gebelik nasip olmadı 😜🤣
Boncuklu_23 sabirsizsabirli kesinlikle öyle değil 37+3 günlük hamileyim başından beri bulantim hep var kahvaltı zar zor yapıyorum midem bulanıyor hep
nurmavisi sabirsizsabirli benim çok oldu valla 3 ayım dolana kadar bulantı ve halsizlikten yerimden kalkamıyordum. Hiçbir şey yiyemiyordum yine de sürekli istifra ediyordum öyle bi halde geçti. Ama oğlum olacak 🤷🏻♀️😅 biraz bünye meselesi o bence benim kuzenimde hamile onun hiç kusması filan olmadı kız bebek bekliyor o da 🙃
yaseminyasemin sabirsizsabirli ilkimde erkekti şuanda erkek kısmetse, ilkinde hiç hamile deil gibiydim her konuda , bunda herşeyden biraz biraz vardı midem de sürekli bulanma oluyordu ama öyle yiyip içemicek kadar hiç olmadı arka planda az oluyor
Makbule7995 sabirsizsabirli canım benim de 3 ay bulantım oldu ama sürekli ne yesem kusuyordum ve suan 21 haftalık hamileyim oğlum olacak kişiden kişiye değişiyor halk arasında uydurulan batıl inançlar
TDE sabirsizsabirli bence alakası yok nerdeyse 4 ay her gün midem bulandı. Şükürler olsun fazla istifra etmedim.
Elif_gur12 sabirsizsabirli kim dediyse tamamen hurafe yalan benim ilk çocugum erkek onda bulantıdan kusmadan öldüm bittim işyerinde herkes bana acırdı fındık kadar yesem gidip çıkarırdım. İkinci çocuguma hamileyim o da erkek onda da aynı ilk çocugumdaki gibi..sürekli kusma olmadı ama bulantı çok oldu 🤢
edaelifokmn 20.haftalığız oğluşum olucak hala prilam kullanıyorum ve ara ara kusmalarımda devam ediyor