Cinsiyet değişmez. Fetal DNA testi ile 5. haftadan itibaren bebeğin cinsiyeti öğrenilebilir. XX XY kromozomları implantasyon sırasında oluşuyor çünkü. Cinsiyet değişimi dediğinizde farklı anlaşıldığı için bu açıklamayı yaptım. Cinsiyeti belli olmamak denir ona. Arkadaşım yaşadı, devlet hastanesinde (zeynep kamil) kontrollerini oldu, belki kilosundan belli olmamıştır bilmiyoruz ama 39+5 e kadar kız denildi, yüksek tansiyondan hastaneye kaldırıldı acil suni sancı verdiler. Son kontrollerinde 39+6 da sabah erkek olduğunu öğrendi ve bir kaç saat sonrası doğurdu zaten 😂 Şok olmuştuk