Benim dördüncü cocuk olduğu için f
Zuhal14 brnim dördüncü çocuk olduğu için fazla birşey götürmeyeceğim.benim aldığım bebek çantası baya büyük balık ağızlı.normal bebek çantası boyutunda değil😊biberon götürmeyeceğim çünkü çok şükür sütüm şimdiden geliyor.