Dilekiscn merhabalar bizde bıgün tam 37haftalık olduk💙👼🏻 Benimde ayaklarım inanılmaz derecede şişiyo,ama hiç tuzlu yemiyorum sürekli hareket halindeyim ama neden oluyo anlamıyorm.Birde kuyruk sokumum çok ağrıyo.Başka hiç ne sancı ne bişey yok.Cumartesi kontrolümüz var bakalım ne diycek doktorumuz.