chaos benim de 33 de 47 cm dedi doktorum. genetik canım ben 1.60 ama babası 1.90 basketçiydi. babaya çekmiş boy olarak. son haftalar kilo alımı ve boy uzaması duruyo diyolar bakalım çarşamba günü kontrolümüz ne kdr oldu görücez. doktorum en uzun 62 cm dogurtmus anne baba ikisi de basketciymiş bakalım ne cıkıcak benden merak ediyorum😂