Rabia88 ben de 26 haftalık hamileyim bende haftada 1,2 gün hissetmiyorum tatlı yememe rağmen kıpırdama olmaz. o yüzden içini ferah tut ALLAHA emanet olsun miniklerimiz. Bende ilk bebeğimi 9 haftalıkken kaybetmiştim ister istemez insan da korkular oluyor