zlemAtAcar Anneler 20. Haftanın içindeyim. Bebeğimi iki gündür aşağıda hissediyorum. 😞 Böyle bir durumu yaşayan var mı ?
ZeynepFatih zlemAtAcar Canım Bebeğin yukarıdadır fakat ayakları filan aşağıdaysa öyle hissedebilirsin arada bende de oluyor tedirgin olma 🤗
BBYaman zlemAtAcar ben 26dayım kafası hala sol kasıgımda kendide oyle coook nadiren kaburgamın altına giriyor
ArifeKarabulutolu zlemAtAcar ben de aynı öyle hissediyordum dün doktoruma sordum dedi başı aşagı da ama Doğum kanalında değil endişelenme sana öyle geliyor
Hale Ayni seyleri bende yasadim canim doktora gittim ayaklari asagidadir dedi. Ultrasonla bakti gercekten ayaklari asagidaydi bak korkulacak bisey yok boyle seyler normal dedi bana ama sen doktora gittiginde soylemeyi ihmal etme
zlemAtAcar Rabia88 ilk gebeliklerde geç hissedilebiliyırmuş . Eşim bir video açmıştı oradaki doktor ilk gebeliği olanlar 22. Haftaya kadar hissetmemiş normal sayılır demişti
Rabia88 zlemAtAcar siz kaçıncı haftadasiniz benim bı gün çok hareketli bir gün nerdeyse hiç yok bu gün yine pek hissedemedim her hissedemedigimde kötü oluyorum 😞
zlemAtAcar zlemAtAcar Rabia88 ama dediğim gibi çok normal. Çünkü yorulduğumda falan o da yavaşlıyor. Hissetmiyorsun.
zlemAtAcar Rabia88 biz 20+4 olduk . Ara ara hissetmemen normal.. Sabah çok hareketli oluyor bizimki. Öğleden sonra ara ara oynuyor. Ama akşamları coşuyor 😂 Saat 8le gece 2 arası
yaseminsavas Rabia88 kacinci haftandasin canim bende hep boyle dusunurdum suan 37+0 haftamdayim bu haftalardada keske az dursada uyusam diceksin 😊 karanlik bi odaaya gec cikolata ye sol tarafina uzan ozman hissedersin
Rabia88 zlemAtAcar ilk bebeğimi kaybetmistim buna da bişey olacak diye çok korkuyorum yanlış düşünüyorum biliyorum ama böyle olunca sürekli ağlıyorum 😞
zlemAtAcar Rabia88 başınız sağ olsun. Bende 9. Haftanın içerisindeyken bundan önceki bebeğimi kaybetmiştim. İnsan tedirgin olur haklısınız. Size diyorum ama bende çoğu şeylere takılıyorum. Üzülüyorum. Başlarda çok daha paniktim ama şimdi biraz biraz azaldı çok şükür. Allah karnımızdakilere sağlık versin 🙏🏻
Minnosunannesi Rabia88 ne kadarlıkken kaybetmiştin ilk bebeğini? Riskli dönemi atlatmışsınız aslında Allahın izniyle bişey olmaz
Rabia88 zlemAtAcar amin sizinde başınız sağolsun Rabbim bunlara güzel ömürler yazsın yorumlarınız için teşekkürler 💕
Ozlemm123 zlemAtAcar kaç haftada bebgini gordun acaba benımki 6 haftalık kese var ama bebek gozukmuyor dendi ya bu çarsamba alttan bakılacak 😢😭😭😭