Hilalgc düzensiz Bi sancı canım bende 36 haftalık gebeyim bende de böyle çıkıyor eğer doğum olsa düzenli olması gerekirdi sancının dedi bu tür nst sonuçları bebeğin yeri daraldıpında yaptığı ufak ağrıları gösterir dedi ❣️ bende ufak ufak sancı hissediyorum dedim ama doğum sancısı değilmiş yani 🌸