mirayandme pembeblog cikiyor canım hissetmeden de 28 haftamda Nst de görülen sancilardan dolayı hastanede yatmistim ama hiç hissetmedim
Hilalgc Gulsen4224 aynen nst de hiç.hiasetmedim.sanci felan ama bazı akşamlar adet ağrısı gibi kaşık ağrım oluyoedu
Erdeminannesi0219 Hilalgc kasılma olduğu zaman da sancı olarak gösteriyor makinalar. Benim oğlumda olmuştu sancım yoktu ama kasılmalarım çoktu nst de sancı çıkmıştı
Gulsen4224 Hilalgc hmm kasılma olur 34,35,36 haftalarda ağırlar normal 37 de yalancı sancılar başlar rabbim sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsin şimdi zorlu süreçtesin ama ilerde hatırlayınca ne güzel günlerdi dersin 🌹❤️
zeze2020 Hilalgc hic şancı yok 100 e vurması anlık bebek hareketi çünkü düzenli değil benim geçen haftaki sonucuma benziyor doktorun söylediklerini söylüyorum