Baybymucize Edizinannesii canım benm 21+1de süt geldi bugün erken Doğum mu diye doktorumu aradım çok korktum hiç korkma Doğumda gelir
Nrcnhsn Edizinannesii rezene çayını öneririm ozmn bide süt gelmiyo diye emzirmemezlik yapmayn emdikçe süt gelirmiş hep öyle söylüyolar
1PrensAnnesi Edizinannesii ne demek cnm benm olur olur mis gibide sütün olur her anne evladına yetecek sütü sağlar yeterki kafan iyi olsun💕
Seva_sevaaaa Edizinannesii benim annemin hamilelikte hep süt gelmiş ama beni sadece 1 ay emzirmiş süt bitmiş yani bence ona takılma bebek emdikçe süt gelicek birazda süt sağma makinası kullanırsın kanallar açılsın diye inşallah gelicek stres yapma