Kizlar merhaba hepinizee
Bi sorum olacaktı. Çevremdeki çoğu gebe veya gebelik geçirmiş insanlar(annemde dahil) 25-30 haftadan sonra goguslerinden süt geldiğini söylüyorlar fakat Ben bugün itibariyle 32+5 oldum. Ne süt geldi ne bisey 🤷♀️ Sütü gelenlerin genelde süt sıkıntısı olmadığını gelmeyenlerin geç geldiğini falan söylüyorlar ama sizce bu doğru mu ? Bu durum açıkçası beni uzuyor yani doğumdan sonra sütüm gelmez ya da geç gelirse naparim? Mama verirsem alışırsa ve meme reddi yaşarsam diye düşünüp duruyorum ve durum ciddi anlamda kafamı kurcalamaya başladı. Benim gibi olup süt sıkıntısı yaşamayan var mı? 🤦♀️