sinemkumandanveren 1701tugba sağol Allah razı olsun bana baya iyi geldi bu bende sabah akşam süt içiyorum arada muz yiyorumdum ama düzenli yiyip bari son 2 hafta kaldı doğuma 🙏😁😁😁
Merveakbb Rabiiakaradas merhaba biraz özel olacak ama ilişkide vajen agzinda yanma agri oluyo neden acaba
Ataekim Merhaba, 38+4 teyiz . Çatı muayenesinde orta pelvis kemiğini biraz dar buldu doktorum, ve biraz daha inmesini bekliyoruz bu haftalarda inmemiş dedi . 1 cm açıklık var salı günü tekrar gideceğim .bunlara gore dogum şekli nasil olur sizce ?
Merve6185 Rabiiakaradas 4 haftam şuan ne bulantı ne başka sıkıntı yok annem diyor daha aşermezsin hep böyle devam eder doğrumu acaba sizde başladımı yoksa böyle devam edermi.. BİDE BİTKİ ÇAYLARI YASAKMI KİLOMU KORUMAK İSTİYORUM HAMİLELİĞİ İDEAL KİLO İLE NSIL TAMAMLAMALIYIM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM YANITINIZ İÇİN 😘
Rabiiakaradas Merve6185 her hamilelik belirtisi kişilerden kişiye göre değişiyor. Aşermeleriniz ilerleyen zamanlarda olacaktır biz de 8 haftalıgız 4 kilo verdim mide bulantısından aşerme durumuna geçemedik daha. 😄 ama bitki şayları sakın tüketmeyin yakın bir arkadaşım maalesef bitki çaylarından dolayı düşük yaptı. Çok hassas bir süreç ozellikle ilk 3 ay. Akşam vakti geç yemek yemeyin mesela ben bir en fazla iki kaşık yiyebiliyorum midem bulansa da bebeğim için. Sonra iş hareket derken gidiyor. Kiloyu düşünmeyin öncelik siz ve bebeğin sağlığı dogumdan sonra çok kolay bir şekilde gidiyor hepsi🥰
Kubrasalar Rabiiakaradas Merhaba 31+5 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 1218 gram doğuma kadar kilo alıp toparlanır mı yoksa yine bu civarda mı kalır kilosu ?
Merve6185 Kubrasalar kaçıncı ayınızda bebek için böyle şeyler tüketmeye başladınız kilo alması için bebeğin
Rabiiakaradas Kubrasalar merhaba büyük ihtimal ile bebeğiniz ilerleyen süreçte kilo alacaktır. Bu süreçte bebeğe kilo aldıran besinler çok tüketmenizi tavsiye ederim. Kaşar peyniri, muz , bal , haşlanmış yumurta vs. Gibi🥰
Kubrasalar Rabiiakaradas birşey daha sormak istiyorum 24 saatlik idrar testi yapıldı protein kaçağı gebelik zehirlenmesinden dolayı 5 gündür hastanede yatıyorum bu sabah yine 24 saatlik idrar verdim değeri 3400 çıktı yuksek mi yoksa normalmi ?