Annesi34 gizemkapl görüştüm tekrar önceden varmış o uygulama şimdi kaldırmışlar 250 TL ücreti varmış 😕
Pink14 Annesi34 sezaryan olucağınız için iatiyolar ben dün konuştum hastane ile nirmal doğumda istemiuolar devlet hastanesi isteğe göre yapmıyor ama uygun rakamda yapan özel hastaneler var her hastane kendi kafasına göre fiyat koyuyor. Çunki
Annesi34 Pink14 aynen öyle 200 diyen var 400 diyen var ama devlet ücretsiz keşke orda yapsalar hemen doğum parası zaten dünya para
gizemkapl Ben dogum icn yaptrmadm tedbir amaclı yaptrdm canm dogum icin yapilcagni daha yeni senden ogreniyorum onuda sorcam doktora