gizemkapl gizemkapl Annesi34 ozel rumelo hastenesi sefakoydeki 0212 580 86 86 dahiliyeye gidiyosun muayaneden sonra hemen test yapiyo yanlis yerimi aradin acaba
gizemkapl Mhrbnylcn Annesi34 vallahi bilemedm ben yaptrdim muayaneden sonra yapyo acaba o yuzden mi oyle ddi once dahiliyeye muayane oldum sonra teste yonlendirdi beni arayp desene yaptıran olmuş bu sekilde neden bana yapmıyoruz diyosunuz diye bakalm ne dycek
Odymerve Ben ankaradayim bana da 37. Haftada yaptirin dediler hacettepede takipliyim pazartesi kontrolum var 37 oluyorum doktora soracagim sanirim hacettepede yapiyorlar ama inanilmaz bir sira var belki gebe oldugum icin bir oncelik tanirlar bilemiyorum
Rumeysaaa Çok sacma degılmı ya zaten son zamanlarımız canımızla ugrasıyoruz birde o testı yaptırmak zaten korkunc😏😏
Mhrbnylcn Nrgl_cntrk neden korktun anlamadm.kandan bakicaklar bize eger korktgn şey oysa.cogu yerde istiolar artik.
Semakcy SSenas ben de İzmit’te yaşıyorum her hastane nin prosedürü farklı sanırım yakınımın komşusu doğum yaptı kadına değil bebeğe yapmışlar anlamadım gitti değişik
SSenas Semakcy bende bilemiyorum gerçekten çok enteresan bir durum..bebeğe yapmaları çok saçma. Bizlerede önlem amaçlı yapılıyor zaten sonuçlar devlete bile gitmiyor o yüzden özel hastanede 1saatte veriyor sonuçları sebebide şikayet üstüne yapılmadığı için. hayırlı sonuçlar olsunda gerisi sorun değil
Annesi34 gizemkapl aynen tekrar arayıp öyle diyicem..sizde şikayet var mıydı yoksa doğumdan dolayımı yaptırdınız birde kanda mı baktılar
Annesi34 gizemkapl görüştüm tekrar önceden varmış o uygulama şimdi kaldırmışlar 250 TL ücreti varmış 😕
Mhrbnylcn Nrgl_cntrk hastaneden hastaneye değişiyor demekki.ben kendi gittiğim yere sordum özellikle burundan yaoiyolarss bende korkarm ondan ama kandan bakıyoruz dedi.ve sonucuda yarim saat 45 dk ya cikiyo sanırım.gecen gun kontrole gittgmde doguma giricek olan biri vardı.esi hemen gitti testi yaptırdı yarim saat sonrada doguma girdiler.
Gulsumhayal Annesi34 bende yeni doğum yaptım test sadece benden aldılar refakatçi den almadılar , çok berbar bişey benim sadece 7,8 saat burnum sızladı sonrasında bir sıKıntım olmadı