[silindi] Yesim65 cumartesileri ferikoy organik pazarinda var, hem de dogal organik kucuk falan. Ama kilosu ucuk mudur bilmiyorum, tezgahlarda gordum. Her cumartesi pazar kuruluyor
Yesim65 Janjan çok güzel yüreğiniz var hepinizin de çok Teşekkür ederim bu gece gidip Eminönü’nden yedim kızlar çok pahalı anlatamam MSN organik diye bi site buldum ordan sipariş verdik ayrıca bakalım 🤔 çok sağolun