sissam1 ben şuan 32 haftalık hamileyim, detaylı ultrasonda bana da kalbin sol bölmesinde parlak nokta görüldüğü söylendi. Ama doktorum başka her hangi bi sorun olmadığı için parlak noktanın anlamı olmadığını da söylemişti. Ben de sizin gibi ilk öğrendiğim de burda post açmıştım hatta. Ama çok şükür 31 haftalık kontrolümde doktorum parlak noktanın geçtiğini söyledi. Yani detaylı ultrason da sadece tek sorun nokta görülüyorsa geçiyor canım merak etme. Ben de çok endişe etmiştim, hatta çok ağlamıştım ama geçti şükür. Üzülme geçecek zaten 🌻
allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin