Bugün doktorum bebeğimin kalbin de ufak bi nokta kadar parlaklık olduğunu söyledi down sendrmlu çocukların hamilelikteki bulgularndan biri olduğunu da söyledi . Onun dışında 2 li test yaptırmıştım normal çıkmıştı ve bütün herseyi normal görünüyor sadce bu ufak parlaklık var bu da bi riskmiş ama hersey normal olunca çok düşük bi risk dedi amniyosntz yaptır demem ama yaptrmada demem dedi ne yapıcagmı bilmiyorum böyle bi durumda olan var mı siz olsanz ne yaprdnz😔😔