Tugbadogan hayırlı olsun hamileliğiniz 🤗ilk kalp atışını duyduktan sonra ultrason kağıdını veya kan testi sonucu nu veriyorsun onlar seni kaydediyor hamile diye sonrasında tetenoz aşın var 5. 6. Ay da tetenoz asını oluyorsun sonrasın da rutin her ay kan testi ve idrarda bakıyor ona göre ilaç veriyorlar ben toplamda 4-5 kez gittim 35 haftalık hamileyim o kadar sık olmuyor ama Bebek Doğduktan sonra Sıklaşacak yakınına aldırsan iyi olur minik bir tavsiye :)