Kızlar merhaba
bu gün sağlık ocağından arayıp neden hamile olduğunu bildirmedin dediler ( benim ilk gebeliğim bildirmem gerektiğini bilmiyordum.) yarın hemen gel gibi şeyler söylediler. Ben tüm testlerimi falan hastanede yaptırdım zaten. Sağlık ocağına gitmek gerekiyor mu? Ne gibi testler yapıyorlar?