tugsem canım şöyle birşey var kesinlikle eleştirmiyorum herkeste aynı olacak diye birşey yok Bi arkadasım 2.ye hamile ilk cocugun da da eskisi gibi günde 1 hatta 1 den fazla paket içti cocukta hiçbirşey yok masallah tosun gibi 2.sinde de içiyor sanki bebek yokmuşçasına annem bende de içmiş sigara kardeşimde de ikimizde astım hastasıyız ikimizinde diş problemleri çok oluyor devamlı fırçalamama rağmen dişçiye gidip dolgu kanal neyse yaptırmama rağmen hop 1 diş daha ağrıyor sigara gerçekten dişleri de cok etkiliyor kardeşimde aynı şekilde ama bu değil ki senin bebeğinde böyle olacak umarım sağlıkla kucagına alırsın☺️