Kendinize bırakmak için binlerce neden bulabilirsiniz yeter ki bırakmak isteyin.. Bunlardan en önemli iki tanesi dini boyutuna bakarsak kendimiz için bile mekruh sigara içmek ki mehruhun tekrarı haram, küçücük bir can emanet ediyor Allah(c.c) sizlere emanetine böyle eziyetinin hesabını mutlaka soracaktır. Vicdanen ise hiçbir bebek anne-babasını seçemiyor. Onları biz bile isteye dünyaya getiriyoruz.Hangi masum can daha ana rahmindeyken o iğrenç zehirlerin vucuduna geçmesini hak eder ki? Bırakamıyorum diyenler bunları oturup sakin bir kafayla mutlaka düşünmenizi isterim.Her şey psikoloji de bitiyor, ben bırakabilirim deyin ve bırakın her geçen gün ertelemeyin ertesi gün çok geç olabilir