Burcu582 Premses ben de kayseride yaşamıyorum ama doğuma Kayseriye gelmek istiyorum Tekden de Zehra hanımı çok duyuyorum kuzenim yıllardır burda o onu öneriyor bakalım yinede araştırıcam
taninmayananne Merkezdeydim, suan evlendim ve develiye geldim 9 aydir develideyim:( kaysrri merkezi cok özlüyorum....
Kubdenya Premses ben kayseride değilim ama kontrollere geliyorum kayseriye 19+4teyim sen maçtasın hangi doktora gidyrsun canm
Kubdenya Premses aslında özel sağlık sigortam var o yüzden ödemiyorum ne kadar tam bilmiyorum o nedenle
Kubdenya Yagmurozcn aynı doktora gidiyoruz 😊kaçıncı haftadasın simdi bu ctesi gidicem ben fatma hanıma kıvanç bey de iyi çok ilgililer
Yagmurozcn Premses muayene ücreti 155 veriyoruz Doğumda 5000 küsür diyorlar ama paket halinde içinde cekim süsleme falanda var tabi
Kubdenya Yagmurozcn evet bana da 5000 dediler doğuma oda süsleme vs varmış uzak olunca doğuma oraya gidebilir miyim bilmiyorum ama 😊
Aykimgebe Yagmurozcn canım bende Elif Çınar a gidiyorum ama daha hastane ile konuşmadım şu paket olayını bana açar mısım biraz neler var