Mom0101 Ahsend49 geçmis olsun dün baska biri yazmıstı genel anestezi kendi istegiyle olmuş cok rahat uyanmış rahat geçirmiş. Kişiden kişiye değişiyor bu anestezi olayı kimisi de spinalden sikayetci
Ahsend49 Mom0101 doğrudur canım . Ben gözümü açamadım edemedim bilmiyorum bazılarında kolaydır 🌸 inşallah herkes sağlıklıca kolayca doğumu olur bebeklerine kavuşurlar ♥️
Flamingo44 Ahsend49 bende genel istiyorum ama drum yapmıyor. Çok kokuyorum gerçekten :( öğlen gircem inşallah kolay rahat geçer,🤲🏻 Mama verdin mi peki ilk başta süt gelmeyince
Ahsend49 Flamingo44 hayır vermedin yine vermiyorum . Memeden süt getirmeye çalışıyorum hep . Mama nekadar iyi olursa olsun oda bi kimyasal sonuçta bilmiyorum çok çok mecbur kalmadığım müddetçe yine düşünmüyorum
Ebruaydn Ahsend49 herseyde vardır bir hayır nasıl gelmek.istiyorsa kendi belirliyor zaten donemdiyse vardır bir hayır hakkımızda herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 🤲
Ahsend49 izel59 vücudun kesiliyor sonuçta dikiş oluyor illaki canımız yanıyor ama bebeklerimizi kucağımıza alınca geçiyor emin olun o yüzden korkmayın ♥️💕