Ahsend49 Sormak istediklerinizi sorun kızlar. Bugün Sezeryan oldum kızımı az önce emzirdim uyuttum koridorda yürüyorum😌 Normal anestezi ile Sezeryan oldum zor oldu ama kızıma kavuşunca değdi ♥️ Allah herkesi evladına kavuştursun sağlıklı şekilde. İsteyeb herkese de versin 💕
izel59 Ahsend49 Gözün aydın canım rabbim sağlıklı bir ömür nasip etsin güzel yavrun ve ailenle beraber 🙏 Geçmiş olsun 🥰 Genel anestezi mi aldın canım?
Ebruaydn Ahsend49 sağlıkla büyüsün inşallah bende haftaya cuma olucam sezaryanda daha çok korkuyorum ne önerebilesiniz 🙈
Ahsend49 izel59 damar yolu açtıklarında kan aldıklarında kötülendim . Serumu damar kabul etmedi falan ben bi şekil oldum spinali de hiç kaldıramam diye komple bayılttılar beni 🤦🏼♀️ Yoksa spinal ile belden iğneli olup bebeğimi ilk ameliyathanede görmekdi umudum🤷🏼♀️ 2 saat sorna gördüm ağrılarla uyanıp
Ahsend49 miskiamber biraz zor geldi ama uyarmamız gerek bunu anladım. Eşim annem ikisi birden ben baygınkende bebek aç diye göğsümü sıkaraktan süt getirdiler öyle emzirmişler . Uyandığımdada elim kolum kaldıramadığım için sadece baktım öyle o anki acıyla 🤦🏼♀️ 2 3 saat sonra kendime gelebildim eşim sıktı yine ben tuttum emzirdim bu sefer. İlk emzirmelere göre bi iki sıkmada süt geliyor . Dert etmeyin stres etmeyin yeterki birde çabalayın ♥️ Çok canım yandı göğsüm sıkıldığında ama sıkmasalardı hiç gelmeyedebilirdi
Ahsend49 Ebruaydn mecburi olmasa ben Sezeryan olmıycaltım normal istiyordum hep . Ailem iyiki Sezeryan olmuşsun diyor burda bi kadın hastaneyi inletmiş suni sancı ağrısından bence o daha zor diyor 🤷🏼♀️ Ama bebişi kucağa alınca ikisinin ağrısı da geçip gidiyor . Bol bol dua az stres
Aysem_80 Ahsend49 Hayırlı uğurlu olsun Canım benim Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻bende 37+3 üm sızıntı gibi suyum geliyor sanki ebe emin olamadı doktor çıkmıştı yarin gideceğim sabah tekrar kaç kilo doğdu bebeğin ve sıkıntı oldu mu benim ki de erkek
Ahsend49 Aysem_80 3 kilo diyordu doktor ama 2,5 doğdu miniğim . Şimdilik sıkıntısı yok çok şükür bazı testleri henüz yapılmadı
YaseminNurcanSu Ahsend49 Canim benim de 37. Haftada sezryan olma ihtimalim. Var bebegin kilosu nasildi zorunlu sezryan mi oldun o haftada saglikla buyut bebegni canm 🙏🧿❤
Ahsend49 YaseminNurcanSu protein kaçağı ve tansiyon birbirine eşlik edince normalden vazgeçtik doktor seni bu hafta sezeryana alalım dedi tansiyon 15 16 olmuştu Buda bebeğe vede bana riskli olduğu için Sezeryan oldum
YaseminNurcanSu Ahsend49 Canim benim de 37. Haftada sezryan olma ihtimalim. Var bebegin kilosu nasildi zorunlu sezryan mi oldun o haftada saglikla buyut bebegni canm 🙏🧿❤
Flamingo44 Ahsend49 geçmiş olsun sağlıkla büyütün inşallah. Benimde yarın sezeryanım var 37+2 de. Çok kokuyorum gerçekten :(
Ahsend49 Flamingo44 bol bol dua et canım stres yapma . Belden spinalli Sezeryan daha iyiymiş ben normal anestezi aldım kötü olduğum için kan alımında vs. O yüzden yani . Herkes belden uyuşturmalı uyanık olunan sezeryanı öneriyor
Ahsend49 Flamingo44 sıkmasam zorlamasam gelmezdi galiba sütüm . Pompa falan kullanmadım tamamen elle sıka sıka getirttik sütü . Normal anestezi aldım tamamen bayıldım
Ebruaydn Ahsend49 herseyde vardır bir hayır nasıl gelmek.istiyorsa kendi belirliyor zaten donemdiyse vardır bir hayır hakkımızda herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 🤲
Mom0101 Ahsend49 geçmis olsun dün baska biri yazmıstı genel anestezi kendi istegiyle olmuş cok rahat uyanmış rahat geçirmiş. Kişiden kişiye değişiyor bu anestezi olayı kimisi de spinalden sikayetci
Flamingo44 Ahsend49 bende genel istiyorum ama drum yapmıyor. Çok kokuyorum gerçekten :( öğlen gircem inşallah kolay rahat geçer,🤲🏻 Mama verdin mi peki ilk başta süt gelmeyince
edinamoreno Ahsend49 gözün aydın canım 2 gün önce benim 37 haftalık gebelik postumda konuşmuştuk darısı başıma inşallah sağlıkla büyüt kuzunu canım ❤️❤️💐💐💐🧿🧿🧿