Benim karnım 4. Haftada bile belli olmaya başlamıştı, 3. Hamileliğim hepsi aynıydı. İç karnım hiç yok. Şu an daha 10 haftalık ve baya büyük şekilde belli oluyor. Bu iyi bir şey diye düşünmeyin, 30 lu haftalarda ve sonrasında işler çok zorlaşıyor cidden. Geç çıkması çok çok daha büyük avantaj.