Buseyrd Canım maximum 2 saatte bir emzirmek gerekli ilk haftalar, uyandırmak için burnunu topuğunu kulağını hafiften sıkıyorduk hemşireler öyle göstermişti birde emerken uyuya kaldığında çenesini oynatıyorduk emmeye devam etsin diye, emzirme meme tutma durumu sana ve bebeğe bağlı ben kendimi hiç şartlandırmamıştım mama vermiycem diye. Hastane çantama mamada koydum biberonda emzikte, ama hiç ihtiyacım olmadı çok şükür doğduğu gibi emdi sütümde geldi hemen sarılıkta olmadı böyle durumlarda psikoloji çok önemli kendini hiçbir şeye şartlandırma akışına bırak tedbirini al bir sıkıntı olursa yenidoğan hemşireleri yardımcı oluyor zaten ♥️