Kızlar 29. Haftamda 2 doz vurulmuştum erken doğum riskime karşı heran doğuma alabiliriz demişlerdi. Çok şükür 32 olduk ama aklıma bişey takıldı. O vurdukları etki ediyomu yoksa doğuma girmeden illaki vurulmak gerekiyormu tekrar ? Yani doğum öncesi vurulmasımı lazım illa yoksa o vuruldugum fayda etmişmdiir 🧐🧐🧐