Gizemmm94 Zehracik hımmm anladığım kadarıyla gayet sakin kalmak ve kendini kasmamak gerekiyor.. çok teşekkür ederim 😊
12mers Neslihangrbz bu şekilde normal değil herşey yolun da ise neden bakar ki benim 38 de bakıcak galiba kuzene 40 da bile bakmadılar devlet de kafalarına göre yapıyorlar valla
Neslihangrbz 12mers yok devlette değil özel hastaneye gidiyorum bnde bilmiyorum bakalım pazartesi doktora gidicez ne olacak