Neslihangrbz benim doktorum pazartesi yapalim dedi 37ye bugun girdim. Ondan önce üç kez daha oldum ama doktorum yapmadı enfeksiyonum olduğu için bir kez baska hastaneye gittim birde riskli olduğum icin gittim. Sakın korkma kendini kasma derin derin nefes al 2 dakikadan bile az sürüyor sakın burda acıyor yazanları kafaya takma herkesin acı eşiği farklıdır onun acıdi diye seninde acıyacak diye birsey asla yok bence abartıyorlar bunu dördüncü kez girecek olan biri olarak söylüyorum. Öyle yok sokuyor yok içimde elini döndürüyor üç kez farklı doktora göründüm birinde şu ultrason cihazınin yanında olan uzun cubuk gibi bir cihaz daha var onu soktular bir kerede, elinide komple sokmuyor iki parmak sokuyor hafif ittiriyor o kadar ☺