38+2 de canım oğlumla kavuştuk darısı tüm bekleyenlere inşallah gelelim hikayemize… Hamileliğim başından beri o kadar rahat ve güzel geçti ki ne mide bulantısı ne başka bişey çekmedim oğlum sağolsun beni hiç ama hiç yormadı🐣🤗 son güne kadar her işimi kendim hallettim eşim artık dalga geçiyordu doğumdan sonra sen tarlayada gidersin diye herneyse😀37.haftamızı doldurduktan sonra artık gelmesini istiyodum son muayenemizden önce doktorumda artık seni doğurtmak istiyorum diyodu çünkü nstlerimizi çok beğenmiyodu son muayenemizdeyse 38+1 de gitmiştik suyumun azaldığını ve yine nstyi beğenmediği için yarın suni sancıyla doğumunu gerçekleştirelim dediğinde heyecandan ve mutluluktan elim ayağım boşalmıştı ama nasıl bi heyecan her zerremin titrediğini hissettim kavuşucağımız gün gelmişti çok şükür 🤲 Doktorum sabah 6 da gel yatışını yapalım dedi tabi bize o gece sabah olmadı herneyse eşimle kalktık son hazırlıklarımızı yaptık hastaneye gittik yatış işlemlerimizi hallettik odamıza geçtik hemşireler nstye bağladı doktorumuz 10 da geldi nstye baktı ilk defa beğendi 11 gibi suni sancı verilmeye başladı başlarda o sancıyı çok hissetmesem de sonradan baya yordu beni en büyük destekçim annem oldu annem gelene kadarda eşim oldu doktorum 1 e kadar geldi gitti açılmama baktı 3 cm 5 cm 7 cm derken ben artık sezaryen istedim daha fazla dayanamıcam dedim ama doktorum sen iyimisin açılman 7 cm ne sezaryeni dedi annem hastaneyi ayağa kaldırırım sanmış ama emin olun öyle olmuyo suni sancıdan korkmayın Rabbim sabrınıda gücünüde veriyo en son 9 cm açıklıkla saat 1 de doğumhaneye alındık ilk ıkınmamda başarısız oldum doktorum bebeğe zarar vericeksin diyince 2.ıkınmamda başarılı oldum ve 17.09.2020 de saat 13:25 de canım oğlumla sağlıkla kavuştuk çok şükür🦁🤲 Oğlum geldi ve ne ağrım kaldı ne sızım hepsi geçti gitti 38+1 hafta bedenimde büyüttüğüm sevgimi şuan kollarımda aşkla büyütüyorum hayatımın en güzel evresi oldu… Allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah sağlıkla kavuşmanız dileğiyle…