Tokluk kan şekeri ölçtür o zaman, bemim tok halim 90 çıkıyor, doktorum da yükleme istemedi her kan testinde tok verdim, 6. Ayda mı 7. Ayda mı ne o zaman da düzenli haftalık tokluk ölçtürmeye başladım sağlık ocağında. Yemeğin üstünden bir saat geçmediyse tam tatlı da yediysem kahvaltıda 120 falan çıkıyor. 150 ye kadar yolu varmış ama 150 istemiyorlar doktorlar