Sedaerdogaan canım rabbim kolaylık versin ilk önce benimde ilk gebeliğimdi , dün doktor kürtaj dedi özele gidiyordum bana devlet acile git kürtaj ol dedi genel anestezi yaoıyorlar dedi . Tamam dedim inanki o kadar korktum ki ağlaya ağlaya gittim birde üstğne lokal anestezi demesin mi .? Gene ağlaya ağlaya mecburen karsta yaşadığım için özel de yok onuda kabul ettim yatış verdim. Sonra dediler fitil sokucaz meğer ben bilmiyorum bile suni sancı vermişler saat 1 den 5 e kadar sancı cektim ama pencere acıktı düşünki o kadar ağrım ve acım varki nefes alamıyorum kendimi atacam dedim zor tuttular inan sonra 5 doğru 2 aylık bebeği düşürdüm . Ayı küçük ama kesesi kolumun yarısı kadardı. Ve azda olsa rahatladım iğneleri ağrı kesileri serumları hiç söylemiyorum. Kendimi kaybettim. Perişan oldum . 1 gece yattım sabah doktor muene etti kesen temiz dedi . Ama istersen diyor kürtajla kanını da alayım dedim kalsın tm dedi ilaç verdi ve çıktım . İlk gebeliğimdi. Ve kürtaj olmaktan cok korkuyordum içerde keserek aldıkları için parça kalma ihtimali cok oluyor ve içeriye zarar veriyormuş etrafımdaki copu insan bunu dedi . Gene gebelik düşündüğüm için böyle söküp attı rabbim , bir yandan seviniyorum bir yandan da böyle bir acı yok, 9 aylık suni sancıyla bebek doğurursun bebeğin kucağına gelir ama düşük yapamaya çalışırsın verirler sana suni sancı ölü bebeğini doğurursun daha acı. Kolların boş kalır ama elhamdulillah her halimize eşim polis ve görevde inanki annem yanımdaydı ama cok zor oldu. Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun sağlıklı evlatlar nasip eylesin canım benim . Özelde bu uygulamyı yapanlar var ilk gebeliğe ama sen gene genel anestezi ol dayanılmaz bu acıya😔 çok uzun oldu ama bilgilendirmek istedim