Sedaerdogaan canım geçmiş olsun öncelikle özel hastane de veya devlet te olman durum ve koşulları bazen değiştirebilir. Ben 4 ay önce bebeğin gelişimi olmadığı için kürtaj oldum genel anestezi ile. 15 dk şık bir işlem ama tabi benim bayılmam ayılmam vs 1 saat sürmüş eşimin dediğine göre. Gitmeden ılık duş al kürtaj dan 2 3 gün sonrasına kadar önermiyorlar. Yanına yedek kıyafet al ama rahat olsun yani giderken pantolon giy işlemden sonra gecelik giyebilirsin ya da eşofman ben öyle yapmıştm. Yanında pes olsun ama hastanede zaten veriyorlar hatta söylediğinde hemşireler değiştiriyor bile benimkini değiştirdiler. Sabah kürtaj olacaksan gece 12 den itibaren birşey yiyip içme. İşlem sonrası yarım saat sonra eşin yanında mutlaka bir meyve suyu ve kek bulundursun senin şekerini ve tansiyonunu dengelemek için bana aldırmışlardı. Antibiyotik önemli ilaçlarını düzenli kullan. 2 hafta ilişkiye girme hatta kanaman bitene kadar ilişki ye girme enfeksiyon kapmaman açısından. İlk 2 3 gün iş yapma ağır kendini koru sıcak tut asla üşütme. Çalışan bir kadınsan eğer 1 haftalık rapor almayı unutma 🙏🙏 şimdilik aklıma gelenler bu kadar