Benimde 18.hafta oluşan kanamayla beraber plasentamın aşağıda olduğunu öğrendim düşük riski var dedi yatak istiharati verdi progestan ve iğne kullanmaya başladım, 20.haftada bugün kontrole gittim doktor biraz çıkmış dahada çıkıcak gibi gözüküyor dedi çok sevindim sürekli yatıyorum dinleniyorum inşallah hepimizin yukarı çıkar🤲🏻