dilaradurmazz Arkadaşlar bugün detaylı ultrasona girdim bebeğin eşi aşağıda çıktı doktor duzelebilir dedi ama aklıma çok takıldı aynı durumu yaşayan var mı
Seraparsln dilaradurmazz ohooo daha çok var çıkar çıkar hiç düşünme stres yapma😊 daha geçen gün bı arkadaşımın öyleyken sonra yukarı çıkıp arka duvara yerleşmiş çok sevindik insaALLAH seninki de çıkacak buna inan ❤️
EEzgiasell Benim ilk hamileliğim öyleydi çıkmadı yukarı doğum yolunu kapattı ve sürekli kanama tehlikem vardı en son 38+1de kanamayla sezaryen doğuma girdim. Yorulmamaya, ağır birşey taşımamaya özen gösterin
dilaradurmazz EEzgiasell çok teşekkür ederim ama çocuğa herhangi bir zararı olmuyor demi sadece sezeryana karar veriyorlar
Gulsahkyc İlk gebeliğimde de aşağıdaydı ama doğum yolunu kapatmamıştı normal doğum yaptım şimdi 2. Gebeliğim yine aşağıda doğum yolunu kapatırsa sezaryen birde öyle olduğunda bebek hareket ettikçe kanama oluyor buda doğumu tetikliyor
bimesele ecembugra53 kanama olmadı o zaman bende olduğu için vermiştir. darısı başımıza bizim de çıkar inşallah
Seraparsln Burda yazanlar bayağı korkunç 🙄 benim çevremde öyle olanların hep yukarı çıkıyor sonradan 🤷 o yüzden bana çokta korkunç gelmiyor düzeleceğine inan yukarı çıkan düzelen çok insan var umarım yazarlar buraya