Istemkar bir sıkıntı yokdedi ama , doğumunu 37 hafta yapa bilirz dedi çünkü normal doğum olduğu için eğer son günü beklersen çok iri bir bebek olur ve seni doğum esnasında alttan çok kese bilriz dedi, yani kisaca 37 de 3,500 kilo felan olur oda bize yetr dedi , cumartesi gidecem bakalım ne durumda da oğluşum.