edakyconal07 Jdiebsh bende aynı durumda şu andaki bel ağrılarım tarifsiz21+3 şimdiden böyleyse diğer ayları dusunemiyirum
Acelya68 Symatlsk 24+2 olduk şimdilik çok sıkıntım yok ama 6 kilo aldım benim kadar kilo alan çok yok galiba :/
Nesrincente 22+1 ile yola devam sukur cok ıyıyım İlk tiremester baya zorluydu bulantılar mahvetmişti ama suan ıyıyım Bi sıkıntım yok Allaha sukur 😊
Mirage-zhs Symatlsk geceleri kıpır kıpır uyutmayan bir haylaz var karnımda 😁 şimdilik güzel geçiyor ablasıda okula başladı bizde biraz dinleniyoruz evde ama bugünde sabah boğaz şişmesiyle uyandım yutkunamıyorum ıhlamur limon bal geçer inşallah 😕🙏