Sat’a göre 22+3, ultrasona göre 5-6 gün ilerde yani 22-23 diyebilirim 😊 okudukça aynı şeyleri yaşıyoruz genel olarak dedim kendi kendime… ben de gece özellikle tuvalet için uyanıyorum, bel ağrılarım oluyor özellikle 2-3 gündür… tekmeleri hissetmek çok keyifli artık çok net hareketini ve tekmelerini hissediyorum, bazen karnımı izlerken yakalıyorum hatta vuruşunu. 1 kilo vermiştim bulantı dönemimde, onunla birlikte 6 kg almışım 😁 zayıf olduğum için takılmıyorum hatta az mı diye düşünüyordum ama burayı okuyunca normal olduğunu farkettim 😊