Sevimlianne Sevdiss_17 benim kullandığım vitaminler kan ilaçı falan hep kabızz oluyordum . Bazen birkaç gün çıkamıyordum 🤦🏻♀️ Ama 35 haftaya girdiğimden beri ishal başladı .
Sevdiss_17 Sevimlianne allah allaha cok tuhaf degilmi bende ayni sekilde bide yediklerimde asla iae yaramiyor acaba vucut dogumuma hazirlaniyor korkudan dogum cantami hazirliycam yarin
Minikfilinannesi Sevimlianne kendiliğinden geçti. Biraz klasik yöntemleri uygulayın doktora danışma veya gitme şansınız yoksa. Haşlanmış patates, pirinç lapa, yoğurt, kefir vs. Sıcak tutun kendinizi belki üşütüyorsunuzdır, bilmiyorum 🤷🏻♀️
Minikfilinannesi Sevimlianne umarım kısa zamanda kurtulursunuz. Bol su içmeyi ihmal etmeyin en önemlisi o 🙏🏻
Sevimlianne Minikfilinannesi içemiyorum yaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ İçtikçe sanki daha çok ishal oluyorum moduna girdim resmnen … moralmen çok çöktümm şuan 😑 sankii bebeğimi besleyemiyorum hissine girdim
Sevimlianne Sevdiss_17 bende aynı şeyi düşündüm 🤣 doğum çantam hazır değil yarın hazırlayacam dedim 😅😅
Sevdiss_17 Sevimlianne ay bende ya syt sagma pompasini falan yikadim bugun allahim 3 4 hafta sonra saglikla kucagimza alamyi nasip etsin biraz daha dursunlar 😂
Mirazannesi Sevimlianne doktorum bana ishal olursan doğumun yaklaştığı belirtisi demişti siz dikkat edin belki yediğiniz bişeyde yapmış olabilir
Sevimlianne Mirazannesi Ozgebyr Lamiya5 Anladım kadarıyla en iyisi doktoraa gitmek . Yoksa geçmiycek sanırım
Ozgebyr Sevimlianne benimde öyle oldu acile gittim serum taktılar hiç bi faydası olmadı çok kötü oldum kusma da vardı doktoruma yazdım bana reflor toz önerdi onu içtim 5 gün sabah akşam kullandım ilaç biterken anca geçmeye başladı hatta tam geçmemişti 2 hafta günde 1 kere sancılı şekilde ishal gibi çıktım şimdi 38 haftalığım daha yeni geçti
Lamiya5 Sevimlianne o haftalarda bende de olmuşdu doktora sordum meyve tüketimini azalat. Bir kaç gün hiç yeme demişdi. Uygulamışdım geçmişdi.
Sevimlianne Sevdiss_17 aminn inşallahh . ben doktorumu arayıp sordum .. bağırsaklar da oluşan bi enfeksiyon olabilir dedi . O yüzden yarın kontrole gidecem ☺️ Senin imkanın varsa sense git ☺️ Gerçi doktora söylediğimden beride 3 -4 saat olucak wc çıkmadım 🤷🏻♀️🤣
Sevdiss_17 Sevimlianne yok kuzum ya daha iyiym sanki ama sen baktir benim doktorum bol su icmemi soyledi
Oozzee Ben de 35+3’üm, aynısı bende de var.. Günde 3-4 kere çıkıyorum. Buna magnezyum da sebep oluyor ama, ben sabah-akşam içiyorum, ilk gebeliğimde de olmuştu doktorum magnezyum ilacımı değiştirmişti. Kullanıyor musun sen de?